Incorporación de una cuarta restricción que aporte valor añadido a la gestión de proyectos

En la gestió de projectes es té una visió centrada únicament en la durada del projecte, on mesurem en finalitzar el projecte el compliment dels objectius marcats al principi. Això pot portar a deixar de banda la visió global del servei, és a dir tot el seu cicle de vida o fins i tot la visió o la se...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Costa Grau, Montserrat, autor (autor), Jiménez Castellanos, Fermín, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Materias:
Acceso en línea:Visualitzar TFM
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006733819706719
Descripción
Sumario:En la gestió de projectes es té una visió centrada únicament en la durada del projecte, on mesurem en finalitzar el projecte el compliment dels objectius marcats al principi. Això pot portar a deixar de banda la visió global del servei, és a dir tot el seu cicle de vida o fins i tot la visió o la seva inclusió dins del negoci. Darrere de la implantació d'un servei hi ha un objectiu més gran que traspassa a la pròpia durada del projecte, aquell objectiu que el convertirà en un projecte estratègic, aportant-li un valor diferencial. Un es pot plantejar com aconseguir a través de la pròpia gestió del projecte que el servei acabi sent un èxit, ja sigui per al nostre client o per a la nostra pròpia empresa. Per a això s'ha d'introduir en el projecte una variable que li aporti un valor diferencial o valor afegit que el diferenciï, que a més estigui present en tot el projecte, juntament amb la triple restricció. El projecte intenta donar resposta a aquesta problemàtica d'introduïr en la gestió de projectes una quarta variable addicional a la triple restricció. Una variable que a més ens permeti aportar un valor afegit al client o al negoci, convertint-se així en un projecte estratègic. Per a això, es planteja l'objectiu de trobar una metodologia que permeti incorporar dins de la fase de definició aquesta quarta dimensió al projecte. De tal manera que permeti identificar el valor afegit al projecte, convertir-lo en un objectiu de projecte traçable i gestionar tot el projecte tenint-present. Així el treball consistirà en tractar d'identificar aquelles eines que permetrien identificar i definir aquest valor afegit, ja sigui des del punt de vista de negoci o bé de client per després convertir-lo en objectius del projecte. Es proposarà una metodologia que plantejarà els diferents passos a seguir en la fase de definició del projecte per identificar aquesta quarta variable de valor afegit i incorporar en la gestió del projecte, indicant com convertir-la en objectius de projecte i com mesurar-los. Per finalitzar s'intentarà traslladar tots els aspectes definits al projecte grupal d'implantació de la solució RFID a Amazon.
Notas:Dades obtingudes de la portada del fitxer PDF
TFM MUDP 563
Descripción Física:1 recurs en línia ( 250 pàgines )
Bibliografía:Bibliografia