Definición de un plan de comunicaciones internas para proyectos en startup

El següent estudi pretén estudiar les particularitats del context empresarial tipus Startup des del punt de vista de la gestió de les comunicacions. Aquest àmbit és molt ampli ja que es tenen en compte diferents factors el principal dels quals és la gestió dels Stakeholders. Un client és un Stakehol...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Càlix Trias, Mònica, autor (autor), Lagunilla Hernández, Héctor, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Materias:
Acceso en línea:Visualitzar TFM
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006733779706719
Descripción
Sumario:El següent estudi pretén estudiar les particularitats del context empresarial tipus Startup des del punt de vista de la gestió de les comunicacions. Aquest àmbit és molt ampli ja que es tenen en compte diferents factors el principal dels quals és la gestió dels Stakeholders. Un client és un Stakeholder del projecte així com un partner o un proveïdor. El següent treball se centra en les comunicacions que s'han d'establir entre els interessats a nivell operatiu sense entrar en les comunicacions enfocades al màrqueting, la venda o el posicionament de la marca o l'empresa en el mercat. En aquest aspecte, aquestes empreses com les de major grandària ja disposen d'equips especialitzats en Comunicació que desenvolupen estratègies per assolir un reconeixement extern de l'organització. Evidentment, els receptors d'aquesta informació segueixen sent Stakeholders, però aquest estudi neix de detectar la inexistència o poc èmfasi que rep la gestió de les comunicacions internes dels projecte així com les externes, com s'ha dit, a nivell operatiu. L'objectiu final d'aquest treball de final de màster és desenvolupar un pla de comunicacions estàndard per Startups a partir de l'estudi de les diferents metodologies i guies del Project Management utilitzant recursos senzills de comunicació. No pretén ser la panacea sinó una proposta per intentar solucionar les mancances que existeixen en aquest àmbit de la gestió de projectes.
Notas:Dades obtingudes de la portada del fitxer PDF
TFM MUDP 559
Descripción Física:1 recurs en línia ( 330 pàgines )
Bibliografía:Bibliografia