"I-shadows" Engine (part I)

El mètode principal d'interacció amb els ordinadors ha canviat molt poc en els últims 20 anys. Aquest treball descriu una part del desenvolupament d'un innovador HCI (Human Computer Interface) que ha estat creat per permetre a la gent interactuar amb els ordinadors d'una manera més vi...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Sabaté Pérez, Ferran, autor (autor), Cuello Aljanati, Richard Hebert, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Catalán
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006697789706719
Descripción
Sumario:El mètode principal d'interacció amb els ordinadors ha canviat molt poc en els últims 20 anys. Aquest treball descriu una part del desenvolupament d'un innovador HCI (Human Computer Interface) que ha estat creat per permetre a la gent interactuar amb els ordinadors d'una manera més visual. El sistema usa un projector de vídeo digital i una càmera web estàndards -connectats a un ordinador- per projectar l'aplicació i captar els moviments de l'ombra -conseqüència d'interposar-se al feix de llum del projector- . El treball explica el mòdul de captura i la integració del motor en format d'Xtra. Tambñe es presenta una aplicació realitzada amb el motor.
Notas:Impressió d'ordinador
A la part superior de la portada: Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació La Salle. Enginyeria Tècnica en Multimèdia
Descripción Física:1 v. : il·lustracions ; 29 cm
Bibliografía:Bibliografia