El desarrollo de la competencia matemática 3-2 ideas clave

Reflexiona sobre la diferència entre dues maneres diferents d’enfocar l’ensenyament de les matemàtiques: les matemàtiques com a àrea de coneixement del currículum de l’educació i/o les matemàtiques com a competència clau o bàsica per a l’aprenentatge. D’estructura clara, a més a més de les idees que...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Goñi, J. M., autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona : Graó julio 2008
Edición:1aedición
Colección:Colección Ideas clave. Didáctica de las matemáticas ; 7
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006002469706719
Descripción
Sumario:Reflexiona sobre la diferència entre dues maneres diferents d’enfocar l’ensenyament de les matemàtiques: les matemàtiques com a àrea de coneixement del currículum de l’educació i/o les matemàtiques com a competència clau o bàsica per a l’aprenentatge. D’estructura clara, a més a més de les idees que proposa per al desenvolupament de la competència matemàtica, el llibre incideix en la importància de la innovació i el canvi per millorar la capacitació docent. Les idees clau plantejades ajuden a respondre preguntes com ara: · Quina és la raó que justifica la presència de les matemàtiques en el currículum? · Des de quina perspectiva han de definir-se les finalitats que ha d’aconseguir l’ensenyament de les matemàtiques? · Per què ha de centrar-se l’ensenyament de les matemàtiques en el desenvolupament de la competència matemàtica i què hem d’entendre per competència matemàtica?
Descripción Física:1 recurs en línia (19 pàgines)
ISBN:9788478278411