Journal of advertising an official publication of the American Academy of Advertising

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: American Academy of Advertising (-), Henry W. Grady College of Journalism and Mass Communication
Formato: Revista
Idioma:Inglés
Publicado: Athens : Board of Directors A.A.A. : College of Journalism and Mass Communication University of Georgia 1972-
Materias:
Acceso en línea:Sumari
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991005668249706719
Descripción
Publicado:Vol. 1, no. 1 (1972)-
Notas:Títol abreujat: J. advert.
Descripció basada en: Vol. 20, no. 3 (Sept. 1991)
Descripción Física:gràf., taules ; 28 cm
També disponible en versió electrònica
Frecuencia de Publicación:Trimestral
Bibliografía:Referències bibliogràfiques
ISSN:00913367
Encontrar Ayuda:Índex: 1972-1991, a Vol. 20, no. 4 (Dec. 1991)