Metodología I 'M IN metodología de ususario basada en el paradigma de la gamificación para la mejora de la experiencia subjetiva

L'evolució de les metodologies d'usuari està orientada cap a la importància de tenir en compte el comportament emocional de l'usuari durant la sessió del test, fent les avaluacions dinàmiques i participatives. Aquest estudi basa la seva principal objectiu en la qualitat dels resultats...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Electrònica i Informàtica La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Villegas Portero, Eva, autor (autor), Fonseca Escudero, David, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Fernández Guinea, Sara, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991005313609706719
Descripción
Sumario:L'evolució de les metodologies d'usuari està orientada cap a la importància de tenir en compte el comportament emocional de l'usuari durant la sessió del test, fent les avaluacions dinàmiques i participatives. Aquest estudi basa la seva principal objectiu en la qualitat dels resultats de test. Es té en compte la conjunció de les tècniques d'experiència d'usuari com a disciplina d'avaluació, les mecàniques de joc com a elements motivadors i el coneixement previ dels perfils d'usuari mitjançant un qüestionari d'avaluació psicològica com a base prèvia davant el procediment. A partir d'aquesta tesi doctoral, s'ha procedit a crear una nova metodologia, un sistema anomenat I'M IN, que serveix com a base de disseny d'una sessió amb usuaris i de les eines necessàries per dur a terme un estudi exitós.
Notas:Impressió d'ordinador
Descripción Física:439 pàgines; 29 cm
Bibliografía:Bibliografia