How to measure anything finding the value of "intangibles" in business

Now updated with new measurement methods and new examples, How to Measure Anything shows managers how to inform themselves in order to make less risky, more profitable business decisions This insightful and eloquent book will show you how to measure those things in your own business, government agen...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Hubbard, Douglas W., 1962- autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc [2014]
Edición:Third edition
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
Materias:
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b47095313*spi
Search Result 1
por Hubbard, Douglas W., 1962-
Publicado 2014
Libro electrónico
Search Result 2
por Hubbard, Douglas W., 1962-
Publicado 2010
Libro electrónico
Search Result 3
por Hubbard, Douglas W., 1962-
Publicado 2007
Libro