Inclure le handicap, recomposer l'école ?

The law of 11 February 2005, which recognizes the transition from integration to the inclusion of people with disabilities, has become a key element in the field of education. In France, the number of disabled students enrolled in mainstream schools has increased by nearly 80% since 2006. But can th...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bossy, Laurence (-)
Otros Autores: Buisson-Fenet, Hélène, Duponchel, Nathalie, Gasparini, Rachel, Montangerand, Véronique, Prudot, Salomé, Rey, Olivier, Ville, Isabelle
Formato: Electrónico
Idioma:Francés
Publicado: Lyon : ENS Éditions 2018.
Colección:OpenEdition ebooks.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b42902617*spi
Search Result 1
por Bossy, Laurence
Publicado 2018
Conectar con la versión electrónica
Electrónico
Search Result 2
por Bossy, Laurence
Publicado 2018
Conectar con la versión electrónica
Electrónico