From Cognition to Being Prolegomena for Teachers

In this book, McHenry challenges the still-regnant paradigm of knowledge acquisition as the end and means of schooling, supplanting it with an inquiry into what knowledge is. Tracing the development of the idea of knowledge from its roots in Descartes and Locke through the ontological turn in Wittge...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: McHenry, Henry Davis (-)
Formato: Electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Ottawa : Les Presses de l'Université d'Ottawa 2017.
Colección:OpenEdition ebooks.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b42896782*spi
Search Result 1
por McHenry, Henry Davis
Publicado 1999
Conectar con la versión electrónica
Electrónico
Search Result 2
por McHenry, Henry Davis
Publicado 1999
Libro electrónico
Search Result 3
por McHenry, Henry Davis
Publicado 1999
Conectar con la versión electrónica
Libro electrónico
Search Result 4
por McHenry, Henry Davis
Publicado 1999
Conectar con la versión electrónica
Libro electrónico
Search Result 5
por McHenry, Henry Davis
Publicado 1999
Conectar con la versión electrónica
Libro electrónico