Handbook of sports and media

Handbook covers the breadth of sports and media scholarship. For scholars/researchers/students in media entertainment, media psych, mass media/mass comm, sports mktg/mgmt, popular comm, popular culture & cultural studies.

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Raney, Arthur A. (-), Bryant, Jennings
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates 2006.
Colección:EBSCO Academic eBook Collection Complete.
LEA's communication series.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b40495231*spi
Descripción
Sumario:Handbook covers the breadth of sports and media scholarship. For scholars/researchers/students in media entertainment, media psych, mass media/mass comm, sports mktg/mgmt, popular comm, popular culture & cultural studies.
Descripción Física:xvi, 633 p. : il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
Bibliografía:Incluye referencias bibliográficas e índice.
ISBN:9780203873670