National Brands and Private Labels in Retailing First International Symposium NB&PL, Barcelona, June 2014

The 2014 International Symposium on Advances in National Brands & Private Labels in Retailing is believed to be the first international forum to present and discuss original, rigorous and significant contributions on such issues. The three-day event aimed to bring together researchers working in...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: SpringerLink (-)
Otros Autores: Gázquez-Abad, Juan Carlos, editor (editor), Martínez-López, Francisco J, editor, Esteban-Millat, Irene, editor, Mondéjar-Jiménez, Juan Antonio, editor
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer 2014.
Colección:Springer Proceedings in Business and Economics,
Springer eBooks.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b3623851x*spi
Search Result 1
Publicado 2014
Libro electrónico