Cognitive Load Theory

Cognitive Load Theory   John Sweller, Paul Ayres, Slava Kalyuga     Effective instructional design depends on the close study of human cognitive architecture—the processes and structures that allow people to acquire and use knowledge. Without th.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Sweller, John (-)
Autor Corporativo: SpringerLink (-)
Otros Autores: Ayres, Paul, Kalyuga, Slava
Formato: Libro electrónico
Idioma:Inglés
Publicado: New York, NY : Springer New York 2011.
Edición:1st ed
Colección:Explorations in the Learning Sciences, Instructional Systems and Performance Technologies ; 1.
Springer eBooks.
Acceso en línea:Conectar con la versión electrónica
Ver en Universidad de Navarra:https://innopac.unav.es/record=b32940117*spi
Descripción
Sumario:Cognitive Load Theory   John Sweller, Paul Ayres, Slava Kalyuga     Effective instructional design depends on the close study of human cognitive architecture—the processes and structures that allow people to acquire and use knowledge. Without th.
Descripción Física:XVI, 274 p., 20 il
Formato:Forma de acceso: World Wide Web.
ISBN:9781441981264