Storytelling branding in practice
As a business concept “storytelling” has had a significant impact on how companies can build strong corporate cultures and credible brands. Yet many corporations are still confused as to how exactly storytelling can make a difference: Why should we tell stories at all? What makes a good story? And h...
Autor principal: | |
---|---|
Otros Autores: | , , |
Formato: | Libro |
Idioma: | Inglés |
Publicado: |
Heidelberg : Frederiksberg, Denmark :
Springer ; Samfundslitteratur
cop. 2010
|
Edición: | 2nd ed |
Materias: | |
Ver en Universidad de Navarra: | https://innopac.unav.es/record=b29731227*spi |
Search Result 1
Clic para texto completo fuera UPSA. Acceso restringido UPSA
Publicado 2010
Universidad Pontificia de Salamanca (Otras Fuentes: Biblioteca Universidad de Navarra)
Clic para texto completo. Acceso restringido UPSAClic para texto completo fuera UPSA. Acceso restringido UPSA
Libro electrónico
Search Result 2
Search Result 3
por Fog, Klaus
Publicado 2005
Publicado 2005
Biblioteca Universitat Ramon Llull (Otras Fuentes: Biblioteca Universidad de Navarra)
Libro electrónico