Cutting edge international research [selected expanded papers from the 8th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), which took place at the Alpen-Adria University of Klagenfurt, Austria, in 2009]

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: European Advertising Academy (-), International Conference on Research in Advertising
Otros Autores: Terlutter, Ralf (-), Diehl, Sandra, Okazaki, Shintaro
Formato: Libro
Idioma:Inglés
Publicado: Wiesbaden : Gabler 2010.
Edición:1st ed
Colección:Advances in Advertising Research (European Advertising Academy) ; 1.
Materias:
Ver en Universidad de Deusto:https://oceano.biblioteca.deusto.es/primo-explore/search?query=any,contains,991002256939703351&tab=default_tab&search_scope=deusto_alma&vid=deusto
Solicitar por préstamo interbibliotecario: Correo
Descripción
Notas:En la cub.: European Advertising Academy
Descripción Física:XII, 412 p. : il., gráf. ; 22 cm
ISBN:9783834921116