Knowledge aggregation from experts and customers a contribution to new product innovation with artificial intelligence techniques

La innovació de nous productes amb la participació del client, ha ajudat a reforçar el canvi de paradigma de les organitzacions cap a una lògica centrada en el client. Els beneficis de participar en la co-creació de nous productes són especialment prolífics per als clients, donant lloc al fenomen de...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: Universitat Ramon Llull. ESADE. ADE. Departament de Màrqueting (-), Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Mohanty, Pooja, autor (autor), Agell Jané, Núria, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Casabayó, Mònica, 1975- supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009744740306719

Ejemplares similares