Aprendizaje en igualdad en el aula de lengua extranjera

"La igualtat de gènere és un element transversal en el currículum educatiu i, com a tal, hauria d'estar present en totes les àrees de coneixement.Aquest llibre anima el sector docent i investigador de l'àrea de llengües estrangeres a reflexionar sobre la coeducació a l'aula. Es d...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Guadamillas Gómez, Ma Victoria, autor (autor), Faya Cerqueiro, Fátima, autor, Alcaraz Mármol, Gema, autor, Martín-Macho Harrison, Ana, autor
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona : Graó 2021
Edición:1a edición
Colección:Análisis y estudios (Editorial Graó) ; 24
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB,UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009716139606719
Descripción
Sumario:"La igualtat de gènere és un element transversal en el currículum educatiu i, com a tal, hauria d'estar present en totes les àrees de coneixement.Aquest llibre anima el sector docent i investigador de l'àrea de llengües estrangeres a reflexionar sobre la coeducació a l'aula. Es discuteixen aspectes relacionats amb la igualtat de gènere des del punt de vista de la legislació educativa en general i el currículum de llengües estrangeres en particular. A més, s'estudia la llengua com a indicador del canvi social a través del llenguatge inclusiu, on es presta especial atenció a l'anàlisi contrastiva espanyol-anglès, anglès-espanyol, i es presenten diferents exemples de gènere des de l'enfocament de la lingüística del corpus." -- Prové de l'editor
Descripción Física:1 recurs en línia (92 pàgines)
ISBN:9788418627231