Study of social behavior through mixed methodology in the context of a social-skills program for children and adolescents with autism spectrum disorder in a community setting

Al llarg de l'última dècada s'han realitzat s'han realitzat nombrosos estudis per avaluar l'eficàcia dels grups d'intervenció en habilitats socials per a persones amb trastorn de l'espectre autista (TEA). Segueix existint molta controvèrsia sobre quins factors beneficie...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Departament de Psicologia (-)
Otros Autores: Alcover Van de Walle, Carlota, autor (autor), Arias Pujol, Eulàlia, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Mairena Garcia de la Torre, M. Ángeles, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2021
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009667539806719

Ejemplares similares