El malestar docente en educación Básica y Media Superior (un estudio comparativo entre los niveles de preescolar, primaria, secundaria y preparatoria)

L'estudi busca comprendre i analitzar una mica més el fenomen del malestar docent o burnout des d'una perspectiva més global i actualitzada. Així mateix, busquem analitzar també els factors determinants del malestar docent o burnout des del reconeixement social i la satisfacció laboral en...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. FPCEEB - Ciencies de l'Educació (-)
Otros Autores: García Hernandez, Luis Fernando, autor (autor), Alguacil de Nicolás, Montserrat, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2017
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655723906719
Descripción
Sumario:L'estudi busca comprendre i analitzar una mica més el fenomen del malestar docent o burnout des d'una perspectiva més global i actualitzada. Així mateix, busquem analitzar també els factors determinants del malestar docent o burnout des del reconeixement social i la satisfacció laboral en docents d'Educació bàsica i Mitjana Superior de la ciutat de Mexicali en l'estat de Baixa Califòrnia Mèxic. Per aconseguir això hem fet una anàlisi profunda sobre aquesta problemàtica des de diferents perspectives i contextos, i que han contribuït a la construcció d'aquest constructe. S'ha fet interessant fer una anàlisi bibliogràfic de diferents estudis i la literatura que són interessant per abordar aquesta temàtica i així comprendre-més a profunditat. La informació va ser recollida durant l'any 2014, en una mostra representativa. Si bé a partir d'aquests construïm un model que ens permeti explicar aquest fenomen des de les nostres variables d'anàlisi reconeixement social, estructura professional i el context.
Descripción Física:1 recurs en línia (259 pàgines)