La dimensió pedagògica en els processos d'adopció internacional. Rellevància de la dimensió educativa en les motivacions inicials per a l'adopció internacional, i en el marc dels processos de formació i valoració de idoneïtat, a Catalunya

Les adopcions internacionals s'han convertit en una realitat normalitzada a la nostra societat. Aquest fet, fins l'actualitat, s'ha estudiat des de disciplines psicològiques o sociològiques però no pedagògiques. El nostre treball té per objectiu, per tant, avaluar la rellevància de la...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Navarro-Segura, Lisette (-)
Otros Autores: Riera Romaní, Jordi
Formato: Tesis
Idioma:Catalán
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull. FPCEEB - Pedagogia DL 2012
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655638706719

Ejemplares similares