A plurilingual approach to language teaching and learning in Catalonia: Using heritage languages in the additional language classroom

Aquesta tesi estudia els efectes de l'adopció d'un enfocament plurilingüe de l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües en una aula de llengua addicional d'una escola pública de Barcelona amb 45 alumnes de 10 i 11 anys. Un període d'observació inicial condueix a la hipò...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Sugrañes Ernest, Caterina, autor (autor), González Davies, María, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic)
Formato: Tesis
Idioma:Catalán
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2017
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655609206719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 10
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20