La intención de compra de marcas de ropa a través de las redes sociales: El efecto moderador de la self - image congruity

En aquest treball s'integra la Theory of Planned Behavior (TPB) i la de Uses & Gratifications (U & G) per explicar la compra de roba a través de les pàgines de marques a les xarxes socials (Social networking sites - SNS). A més, la Self – Image Congruity (SIC) s'invoca per in...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores Corporativos: Universitat Ramon Llull (-), Institut Químic de Sarrià
Otros Autores: Pujadas Hostench, Jordi, autor (autor), Palau i Saumell, Ramon, supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Forgas Coll, Santiago, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull [2017]
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655607706719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 10
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20