Community of Inquiry (COI) and Self-Directed Learning (SDL) in Online Environments: An Exploratory, Correlational and Critical Analysis of MOOCs. Introduction to Cybersecurity MOOC Case Study

L'objectiu d'aquesta recerca multi-paradigmàtica és presentar un anàlisis exploratori, correlacional y crític dels MOOC (Massive Open Online Courses) entesos com a comunitats d'aprenentatge participatius i descobrir el rol que l'aprenentatge autònom juga dins d'aquest marc....

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ferrer Mico, Teresa (-)
Autor Corporativo: Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna (-)
Otros Autores: Prats, Miquel Àngel, dir (Conductor)
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2016
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655598506719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 5
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 8
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 9
Search Result 11
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 14
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis