Les necessitats educatives específiques dels infants adoptats en el context escolar. Proposta per a la millora de la intervenció psicopedagògica

Els infants adoptats han viscut situacions d'excepcionalitat que poden afectar el seu desenvolupament personal i escolar. La recerca que presentem s'ha plantejat des d'un enfocament descriptiu amb l'objectiu de conèixer millor la realitat i necessitats d'aquests infants en e...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Sallés Domènech, Cristina (-)
Autor Corporativo: Facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna (-)
Otros Autores: Pañellas, Mercè, dir (Conductor)
Formato: Tesis
Idioma:Catalán
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2016
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655597506719

Ejemplares similares