Límites jurídicos de la publicidad en España. Marco normativo, análisis jurisprudencial y gestión profesional

El principal objectiu d'aquesta tesi doctoral és l'estudi dels límits jurídics de la publicitat des d'una perspectiva transversal orientada, en forma i contingut, a les necessitats i reptes que el condicionant legal planteja als professionals de la publicitat. El contingut de la tesi...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Vilajoana Alejandre, Sandra (-)
Autor Corporativo: Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (-)
Otros Autores: Rom, Josep, 1963- dir (Conductor)
Formato: Tesis
Idioma:Castellano
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2016
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009655596406719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 10
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20