Les multinacionals de l'entreteniment. Futbol, diplomàcia, identitat i tecnologia

Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de l'entreteniment» en l'època de la globalització és l'objecte d'estudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacrònic de les diferents teories amb què s'ha afrontat l'anàlisi del procés de global...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Ginesta Portet, Xavier, autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona, España : Editorial UOC 2020.
Colección:Manuals
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009635934306719
Descripción
Sumario:Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de l'entreteniment» en l'època de la globalització és l'objecte d'estudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacrònic de les diferents teories amb què s'ha afrontat l'anàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de l'entreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals d'aquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electrònics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.
Notas:Índice.
Descripción Física:1 recurso en línea (221 páginas)
ISBN:9788491807407