Conceptes i models d'innovació a 22@Network
Totes les institucions necessiten trobar punts on poder enfortir les seves relacions amb els seus iguals, on compartir coneixement per millorar la productivitat interna, on proposar una estratègia que posi en valor productes i serveis, ja sigui amb altres organitzacions com amb el client final, o co...
Autor principal: | |
---|---|
Autores Corporativos: | , |
Formato: | Libro electrónico |
Idioma: | Catalán |
Publicado: |
Barcelona :
Universitat Oberta de Catalunya
2011.
Barcelona : 2011. |
Colección: | Economia i empresa (Universitat Oberta de Catalunya) ;
186. |
Materias: | |
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull: | https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009436413806719 |
Tabla de Contenidos:
- Conceptes i models d'innovació (...); Página Legal ; Índex; Capítol I 22@Network: Una visió d'innovació oberta; Capítol II Innovació en "temps Internet". Una nova era per a la comunicació: Ja no només per a l'empresa, ara el client diu la seva; Capítol III Innovació 2.0. La nova perspectiva en la metodologia empresarial, benvinguts al 2.0; Capítol IV La innovación en una Pyme: una práctica competitiva. Del Open Innovation a la innovación en el día a día como ventaja para los clientes
- Capítol V Los caminos de la innovación. Cómo abordar la fase creativa de un proyecto de innovación para el sector del ocio y las emocionesCapítol VI El clúster TIC, una eina d'innovació i competitivitat; Capítol VII Capítol Vii Rerum Novarum. La transición entre modelos de innovación ansición entre modelos de innovación; Capítol VIII Emergencia, concreción y selección de proyectos tecnológicos de I+D+I. El enfoque colaborativo del GRUPO ICA; Capítol IX Labs para enseñar y aprender mejor. I+D en instituciones de formación, outsourcing de innovación para las organizaciones
- Capítol X La innovació oberta des d'una perspectiva de transferència tecnològica. El model d'innovació oberta de KIMbcnCapítol XI El conocimiento como materia prima. Cómo explotar el conocimiento en forma de innovación, servicios, desarrollo de productos o diversificación; Capítol XII Innovación y eco-eficiencia. Sistematización de los procesos de I+D+i en proyectos de arquitectura para la mejora de los sistemas constructivos y la eco-eficiencia de los edificios
- Capítol XIII El proceso de creación de la oferta en Schneider Electric. Creación de nuevas ofertas con un proceso estructurado, eficaz, eficiente y mantenido bajo controlCapítol XIV Intercambiar confianza. Innovación en T-Systems Iberia; Capítol XV Estrategias de innovación. El caso de la Universitat Oberta de Catalunya; Capítol XVI Innovació, valorització i universitat. El programa Innova a la UPC