Comerc electraonic anaalisi de la situacio, perspectives de futur i impacte en l'aabit econaomic i empresarial

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cristaobal Fransi, Eduard (-)
Autor Corporativo: e-libro, Corp (-)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Lleida : Universitat de Lleida 2004.
Colección:Economia i empresa ; 14.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009429193406719
Tabla de Contenidos:
  • COMERÇ ELECTRÒNIC: ANÀLISI DE LA SITUACIÓ, PERSPECTIVES (...) ; PÁGINA LEGAL; ÍNDEX; CAPÍTOL 1 ORIGEN I OBJECTIUS DE LA INVESTIGACIÓ; 1. ORIGEN I ESTAT DE LA QÜESTIÓ; 2. OBJECTIUS DE LA INVESTIGACIÓ; CAPÍTOL 2 DISSENY DE LA INVESTIGACIÓ; CAPÍTOL 3 INTRODUCCIÓ A INTERNET I AL COMERÇ ELECTRÒNIC; 1. ORIGEN D'INTERNET; 2. CONCEPTE DE COMERÇ ELECTRÒNIC; 3. DISPOSITIUS D'ACCÉS AL COMERÇ ELECTRÒNIC; CAPÍTOL 4 EL COMERÇ ELECTRÒNIC EN LA GESTIÓ COMERCIAL; 1. EL PRODUCTE A INTERNET; 2. EL PREU A INTERNET; 3. INTERNET COM A CANAL DE DISTRIBUCIÓ; 4. LA COMUNICACIÓ COMERCIAL A INTERNET
  • 4.1. La publicitat a Internet4.2. La promoció de vendes a la xarxa; 4.3. Les relacions públiques a la xarxa; 5. INTERNET I EL SISTEMA D'INFORMACIÓ DE MÀRQUETING; 5.1. Internet com a font d'informació secundària; 5.2. Internet com a font d'informació primària; CAPÍTOL 5 INSTRUMENTS D'INTERNET APLICABLES A LA GESTIÓ COMERCIAL; 1. EL CORREU ELECTRÒNIC (E-MAIL); 2. LLISTES DE CORREU; 3. BUTLLETINS I GRUPS DE NOTÍCIES; 4. LA WORLD WIDE WEB; 5. ALTRES RECURSOS A INTERNET; CAPÍTOL 6 POLÍTIQUES DE PRESÈNCIA DE LES EMPRESES A INTERNET; 1. COMERÇ ENTRE EMPRESES I CONSUMIDORS (BUSINESS TO CONSUMER)
  • 2. COMERÇ ENTRE EMPRESES (BUSINESS TO BUSINESS)3. COMERÇ ENTRE EMPRESES I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES (BUSINESS TO ADMINISTRATION); 4. ALTRES; CAPÍTOL 7 CARACTERÍSTIQUES DEL MERCAT D'INTERNET AL NOSTRE PAÍS; 1. SITUACIÓ D'INTERNET A ESPANYA I A LA CIUTAT DE LLEIDA; 2. INTERNET I L'INTERNAUTA; 3. INTERNET I L'EMPRESA; 4. EL COMERÇ ELECTRÒNIC I L'EMPRESA; 5. EL COMERÇ ELECTRÒNIC I EL COMPRADOR EN LÍNIA; CAPÍTOL 8 EL MÈTODE DELPHI; 1. CONCEPTE DEL MÈTODE DELPHI; 2. CARACTERÍSTIQUES DEL MÈTODE DELPHI; 3. CONFIGURACIÓ DEL PANELL D'EXPERTS; 4. ESTRUCTURA DELS QÜESTIONARIS
  • CAPÍTOL 9 ANÀLISI DELS RESULTATS1. RESULTATS DE L'ÀMBIT EMPRESARIAL; 1.1. Sectors amb millors expectatives de creixement de negoci amb la utilització del comerç electrònic; 1.3. Principals elements en el disseny d'un lloc web de comerç electrònic; 1.4. Factors de creixement del comerç electrònic a Lleida; 1.5. Problemes per a l'entrada a Internet de les empreses; 2. RESULTATS DE L'ÀMBIT USUARIS; 2.1. Incentius als consumidors per a la compra en línia; 2.2. Principals resistències dels consumidors a la compra en línia; 2.3. Serveis més utilitzats per part de l'usuari
  • 2.4. Categories de producte que més es vendran a Lleida2.5. Requisits dels productes per a la compra en línia; 3. RESULTATS DE L'ÀMBIT INSTITUCIONAL; 3.1. Paper dels organismes públics per promocionar el comerç electrònic; CAPÍTOL 10 PRINCIPALS CONCLUSIONS; CAPÍTOL 11 BIBLIOGRAFIA; ANNEXOS; ANNEX 1. ELS LLOCS WEB MÉS VISITATS A ESPANYA; ANNEX 2. ELS DIRECTORIS I CERCADORS MÉS VISITATS A ESPANYA; ANNEX 3. PENETRACIÓ D'INTERNET A EUROPA; ANNEX 4. GLOSSARI; ANNEX 5. QÜESTIONARI PRIMERA RONDA DE L'ESTUDI DELPHI; ANNEX 6. QÜESTIONARI SEGONA RONDA DE L'ESTUDI DELPHI