La inteligencia competitiva

La informació és bàsica pel funcionament d'una institució. La intel·ligència competitiva ofereix estratègies per millorar l'obtenció i circulació d'informació en una empresa. Aquest llibre explica com es fa i com s'aplica.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ortoll Espinet, Eva (-)
Otros Autores: Garcia Alsina, Montserrat, autor (autor)
Formato: Libro electrónico
Idioma:Catalán
Publicado: Barcelona : Editorial UOC 2008.
Colección:Vull saber ; 82.
Materias:
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991009422118606719
Tabla de Contenidos:
  • LA INTELLIGÈNCIA COMPETITIVA; LEGAL; ÍNDEX DE CONTINGUTS; QUÈ VULL SABER; MÉS ENLLÀ DE LA INFORMACIÓ; QUÈ ÉS LA INTEL·LIGÈNCIA COMPETITIVA; Dubtes sobre el nom; Una història llarga; Influències militars, culturals i dels negocis; L'ENFOCAMENT ; Sis àmbits d'aplicació; Les actituds dels directors; Els dos tipus bàsics; Intel·ligència proactiva i reactiva; Els senyals d'alerta; EL PROCÉS D'INTEL·LIGÈNCIA; L'auditoria de la intel·ligència; Quina informació cal cercar i on?; Què fem amb el que trobem?; El paper de la informetria; La importància de la visualització d'informació; La difusió
  • LA CONTRIBUCIÓ DE LA TECNOLOGIAIdentificació de necessitats i rastreig d'informació; On guardem la informació?; La mineria de dades; Com ensenyar la informació; ELS ASPECTES CORPORATIUS; Els canvis organitzatius; La ubicació i el funcionament operatius.; Les tres barreres; LA GESTIÓ DEL CONEIXEMENT; L'aprenentatge organitzacional; Seguretat i protecció de la informació; EL TERRITORI, L'ESTAT, ELS PERFILS; La intel·ligència territorial; El paper de l'Estat estratègics.; Els perfils professionals; PER ON COMENÇO?; BIBLIOGRAFIA