Changing consumer behavior in the digital age perceived risk in information search process

La digitalització en el entorn del marketing està canviant la manera en la que els consumidors decideixen comprar. Així mateix, el risc percebut té un rol determinant en les decisions de compra dels consumidors. No obstant això, encara que la literatura emergent suggereixi que ĺ ús de les fonts d’in...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Facultat Internacional de Comerç i Economia Digital La Salle, institució que concedeix un diploma acadèmic (institució que concedeix un diploma acadèmic)
Otros Autores: Balladares Fuentes, Ana Gabriela, autor (autor), Miralles, Francesc (Miralles i Torner), supervisor acadèmic (supervisor acadèmic), Kennett, Christopher, supervisor acadèmic
Formato: Tesis
Idioma:Inglés
Publicado: [Barcelona] : Universitat Ramon Llull 2021
Materias:
Acceso en línea:Accés lliure
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006098699706719
Search Result 1
Publicado 2029
Accés lliure
Tesis
Search Result 4
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 7
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 10
Search Result 12
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 13
Search Result 15
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 16
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 17
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 18
Publicado 2024
Accés lliure
Tesis
Search Result 20