10 ideas clave educar en medios de comunicación : la educación mediática

La ràdio, el cinema, la televisió, Internet, les xarxes socials, la publicitat, les novíssimes pantalles… representen els canals per on discorre la nostra societat de la informació. Representen poderosos altaveus perquè la ciutadania adopti models ideològics, visions del món i pautes de vida de mane...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Ambròs, Alba, autor (autor), Breu, Ramon, autor
Formato: Libro electrónico
Idioma:Castellano
Publicado: Barcelona : Graó abril 2011
Edición:1a edición: abril 2011
Colección:Colección Ideas clave. Tecnologías de la información y de la comunicación 15
Materias:
Acceso en línea:Accés restringit als usuaris de la UB, UAB, UdG, URV, URL, UVic-UCC
Ver en Biblioteca Universitat Ramon Llull:https://discovery.url.edu/permalink/34CSUC_URL/1im36ta/alma991006002749706719
Descripción
Sumario:La ràdio, el cinema, la televisió, Internet, les xarxes socials, la publicitat, les novíssimes pantalles… representen els canals per on discorre la nostra societat de la informació. Representen poderosos altaveus perquè la ciutadania adopti models ideològics, visions del món i pautes de vida de manera inconscient. Es passa revista a aquests escenaris innovadors de l’educació mediàtica per apostar decididament perquè la seva implantació a les nostres aules sigui una realitat en el termini més breu possible, que permeti formar una ciutadania competent, creativa i crítica davant dels continguts mediàtics. El llibre presenta una estructura clara que ajuda a entendre cadascuna de les idees que es plantegen amb la intenció de demostrar la importància de la innovació i el canvi.
Descripción Física:1 recurs en línia (28 pàgines)
ISBN:9788499803036